Foto: DIAMOND VISUALS/Shutterstock
Geruchten doen de ronde dat VeChain onlangs een partnerschap is aangegaan met het modemerk H&M. Hoewel dit nog niet is bevestigd door een van de twee partijen. VeChain is een blockchain-project dat zich focust op het efficiënt maken van het supply chain management en zou dit voor H&M moeten oppakken om de supply chain duidelijk in beeld te brengen voor de klant.
Tijdens een ask me anything (AMA) gaf de chief executive van VeChain, Sunny Lu, aan dat het bedrijf aan het samenwerken was met een “fast fashion brand”, een bedrijf waar ze al eens eerder mee samen hebben gewerkt. Hierdoor werd al snel duidelijk dat het wel zou moeten gaan om het merk H&M aangezien zij in 2018 al hebben samengewerkt. In de AMA gaf Lu aan dat er meer dan 4.000 duurzame producten werden getraceerd, iets wat ze in het verleden dus ook met producten van de H&M hebben gedaan.
Een Chinees media platform heeft na veel onderzoek kunnen concluderen dat de samenwerking moet gaan om het merk Cos, dit is een een merk dat valt onder het label H&M. Cos werd opgericht in 2007 en kent ondertussen al 290 winkels in 44 verschillende landen.
Cream, een crypto beleggingsonderneming, heeft in een artikel aangegeven dat de samenwerking ook voordelen heeft voor de tweedehands handel van kleding van Cos. Aan elk kledingstuk zal een token worden gehangen. De token is een bewijs dat het kledingstuk officieel van Cos afkomstig is.
In februari was op Crypto Insders te lezen dat VeChain zijn meest significante update heeft geïmplementeerd, genaamd Entropy v1.3.0.